Våra villkor

Vi som jobbar på heylinn gör det till vårt största mål att just du, vår kund, är nöjd. Vi jobbar dag ut och dag in på att förbättra vår service, men också våra produkter.

 

 

60 dagar nöjdhetsgaranti

Vi vill att du som kund skall vara nöjd med ditt köp, därför har vi en enkel nöjdhetsgaranti! Läs mer nedan för att se villkoren:

Villkor:

- Produkten mottogs för mindre än eller exakt 60 dagar sedan.

- Alla produkter som beställdes ska skickas tillbaka i paketet. Detta gäller såväl använda som oanvända produkter. Detta för att vi ska veta att alla produkter som har beställts retunerats så att vi kan återbetala dig hela ditt köp.

Vi står för din returfrakt och skickar alltid tillbaka ditt paket med spårad frakt för att göra det enklare för dig som kund samt säkerställa att paketet kommer fram och att du får pengarna tillbaka.

Hur gör jag?

Om du önskar utnyttja vår nöjdhetsgaranti så skicka ett mail till love@heylinn.se och skriv "Nöjdhetsgaranti" i ämnet, så skickar vi ut instruktioner till returen!

 

 

Ångerrätt

Utöver heylinns egen nöjdhetsgaranti så har du även en rätt att ångra ditt köp. Enligt lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (distansavtalslagen) har du ångerrätt i 14 dagar, räknat från dagen du emottog din beställning. Heylinn önskar även belysa att samma ångerrätt gäller för prenumerationer.

Av hygieniska skäl upphör ångerrätten att gälla om förseglingen av varan är bruten. Produkten skall även returneras i originalskick. Om du returnerar en produkt vilken inte uppfyller detta så gör vi ett prisavdrag som motsvarar värdet på varan i fråga.

Produkten skall icket vara en specialdesignad till er (ex produkter som modifierats specifikt till er).

För att uppfylla tidsfristen för ångerrätten räcker det att du skickar ditt skriftliga meddelande om att du vill utöva ångerrätten innan ångerfristen har löpt ut.

Vi står för din returfrakt och skickar alltid tillbaka ditt paket med spårad frakt för att göra det enklare för dig som kund samt säkerställa att paketet kommer fram och att du får pengarna tillbaka.

Hur gör jag?

Om du önskar utnyttja din ångerrätt så skicka ett mail till love@heylinn.se och skriv "Ångerrätt" i ämnet, så skickar vi ut instruktioner till returen!


 

Prenumerationspolicy

När du köper ett abonnemang får du återkommande leveranser. Dessa baseras på prenumerationens varaktighet och frekvens som du väljer.

Dina betalningsuppgifter kommer att lagras säkert och du kommer att debiteras för var och en av dessa leveranser, om du inte väljer att betala i förskott.

Vissa prenumerationer kan förnyas automatiskt när de löper ut. Om du inte vill förnya ett abonnemang kan du säga upp det när som helst, helt utan bindningstid.

Om du vill säga upp eller ändra ditt abonnemang kan du göra det när som helst. Din e-postadress i beställningen när du startar din prenumeration länkas till ditt konto och används för att logga in och hantera prenumerationen. Du kan även skriva till love@heylinn.se för att avsluta din prenumeration.

Se vår returpolicy för mer information om returer och återbetalningar.

 

 

Leveranser

Du finner här en länk till vår leveranspolicy.

 

 

Behandling av uppgifter

Du finner här en länk till vår integritetspolicy där vi beskriver hur dina personuppgifter behandlas.

 

 

    Bolagsinformation

    Barrné & Gure AB
    Storsvängen 97
    129 44 Hägersten

    Organisationsnummer: 559323-6325
    Momsregistreringsnummer: SE559323632501